Τετάρτη, Φεβρουαρίου 29, 2012

Ἐρωτικὸ γράμμα


ρωτικ γράμμα

Κοριτσάκι μου, Θαλασσωμένο πόψε τ Αγαο.
Τ διο κι γώ.
Χθς δν πρόλαβα ν καθίσω στ τραπέζι κι να τηλέφωνο
μ κατέβασε στ λιμάνι. Στς φτ πο σαλπάραμε, δν
μποροσα ν περπατήσω π τν κούραση. παρηγοριά μου
ταν «ρα» σου. λύπη μου τι δν κυβέρνησα οτε στιγμ
τ καταπληκτικ Θαλασσιν σκαρί, τ κορμί σου.
π δείλια κα τζαμοσύνη σήκωσα τ κόκκινο σινιάλο τς κυβερνησίας.
Εδα χθές, πολλς φορς τν κοπέλα τς πλώρης:
Τ λυσίκομη φιγούρα ν σκοτεινιάζει, ν θέλει ν κλάψει.
Σ νά χε πιστέψει γι πρώτη φορ τι πέθανε, Μεγαλέξανδρος,
μως τ καρχηδόνιο πίχρισμά του μενε τ διο λαμπρό.
Μ τ ατοκρατορικ κάλυμμά του. Κόκκινο της Πομπηίας
Rosso romano, πορφυρ τς Δαμασκός.
Βελοδο πο σκεπάζει ερ δισκοπότηρο.
στρακο κεάνιο λμυρό. Κρασ βαθυκόκκινο πο δίνει
δόξα στ κρύσταλλο. Πληγ π κοπίδι κινέζικο.
στραπή. Βυσσιν λιοβασίλεμα.
Λαμπάδα τς πίστης μου.
νοιχτ σημάδι το ρωτά μου
νειρο κα τροφ τς παραφροσύνης μου
Σ γκαλιάζω.
ΚΟΛΙΑΣ
* Πρς τ τέλος τς ζως το Νίκος Καββαδίας ρωτεύτηκε μία κοπέλα, τ Θεαν Σουν.
Πρόκειται γι να π τ ρωτικ γράμματα τ ποα στειλε ποιητς στν κοπέλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: